Systemy wystawiennicze – popularne działania reklamowe
Data publikacji 3 lutego 2021Odpowiedni dobór systemów wystawienniczych może pomóc w reklamie firmy. Warto znać ich rodzaje, aby dopasować je do własnej działalności. Celem każdego przedsiębiorcy jest przynoszący zyski biznes. Aby były na to realne szanse, trzeba być rozpoznawalnym w branży. Liczą się nie tylko działania online, ale też reklama tradycyjna – poznajmy najpowszechniej stosowane systemy wystawiennicze.
Marketing jako element strategii
Dobrze dopasowane i zaplanowane działania marketingowe są ważnym elementem strategii każdej firmy. Reklama napędza sprzedaż w każdej branży i zapewnia wzrost obrotu, ale należy wybrać odpowiednie jej rodzaje i kanały do profilu swojej działalności. W różnych branżach nadal ważnym aspektem jest reklama tradycyjna – jak banery, potykacze OWZ i inne systemy wystawiennicze. Skupmy się tym razem właśnie na nich.
Potykacze OWZ
Jednym z systemów służących do eksponowania grafiki są potykacze OWZ dostępne w ofercie wielu firm. Ważne, aby były solidne i wytrzymałe, a przy tym lekkie. System OWZ jest najlepszy do prezentowania grafik, m.in. plakatów oraz ulotek, gdyż pozawala na łatwy i szybki montaż, a ponadto jest to system mobilny.
Potykacze sprawdzą się między innymi w reklamie wystawienniczej i wizualnej, ale także w zastosowaniach na zewnątrz. Potykacze OWZ to systemy o szerokim zastosowaniu, ale poznajmy też inne rozwiązania.
Stojaki reklamowe – różne rodzaje
X-banner to praktyczny stojak reklamowy mający kształt litery „X”, a L-banner – kształt litery „L”. Sprawdzą się one m.in. na targach, prezentacjach, spotkaniach biznesowych czy też konferencjach. To jedne z narzędzi używanych w marketingu, które cieszą się największą popularnością.
Trybunki, stojaki i lady reklamowe
Trybunki mogą służyć do promocji różnego typu – są coraz bardziej popularnym produktem wykorzystywanym podczas targów i konferencji oraz w prezentacjach wizualnych. Są wykorzystywane głównie w branży retail i w sektorze oświatowym.
Można ułożyć na nich materiały promocyjne oraz zaprezentować produkty z oferty. Ważne, aby były one solidnie wykonane i pozwalały na łatwy oraz sprawny montaż. Duża popularność tych systemów wystawienniczych wynika z ich uniwersalności.
Ścianki reklamowe
To systemy wystawiennicze służące jako część mobilnej reklamy wielkoformatowej. Są one używane m.in. w handlu, ale też na konferencjach, targach czy biznesowych spotkaniach – skutecznie reklamują firmę oraz jej ofertę, sprawiają, że staje się ona powszechnie rozpoznawalna. To z kolei ułatwia pozyskanie nowych klientów i umocnienie swojej pozycji na rynku. Grafiki wysokiej jakości pozwalają na wiele możliwości prezentowania.